Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019

Η περίοδος της μεγάλης πνευματικής κρίσης


Η ιστορία θα γράψει…

Την εποχή της μεγάλης πνευματικής κρίσης στην Ελλάδα, την εποχή την οποία οι ΝεοΈλληνες έχτιζαν μνημεία σε εικονικούς νεκρούς, τελούσαν τρισάγια σε εικονικούς νεκρούς, προσκυνούσαν κάστανα , έκαναν αγιασμούς για να εξοντώσουν έντομα σε δάση, διόριζαν προπονητή Εθνικής ομάδας με στρατηγική τις θεϊκές παρεμβάσεις της παναγιάς, έδιωξαν 500,000 νέους από την χώρα και επιδοτούσαν το ταμείο των συνταξιούχων της ΔΕΗ με το εξωφρενικό ποσό των 600 εκατομμυρίων τον χρόνο, την ίδια εποχή οι θάνατοι στην χώρα ξεπερνούσαν με αυξητική μάλιστα τάση τον αριθμό των γεννήσεων στην χώρα δημιουργώντας μια βραδυφλεγή βόμβα με πολλές προεκτάσεις σε ανάπτυξη, εθνική ασφάλεια, ασφαλιστικό σύστημα.

Συχνά μου λένε πώς είμαι αρκετά σκληρός στους χαρακτηρισμούς μου.

Πράγματι είμαι και θα συνεχίσω να είμαι.

Γιατί; Διότι πολύ απλά δεν χρωστάω κάπου, δεν έχω ανάγκη κάποιον και δεν μου αρέσει να χαϊδεύω αυτάκια. Εκφράζω ελεύθερα τις απόψεις μου.

Το βασικότερο όμως. Την ώρα της πραγματικής κρίσης και της αξιολόγησης των πεπραγμένων, θέλω να είμαι στην σωστή πλευράς της ιστορίας. Εκεί που ιστορικά ανήκουν οι μειοψηφίες οι οποίες όμως είχαν και έχουν ενεργούς και ΜΗ διαβρωμένους τους αισθητήρες της αντίληψης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου